תפעול וניהול העסק - קורסים דיגיטליים
להובלת עסקים להצלחה
יזמות והקמת עסק הם חלום של רבים, אבל הם “רק” החלק הראשון של הפעילות העסקית העצמאית. כל מיזם, עסק, וכן, גם פרויקט, יש לנהל באופן רציף ויומיומי, וכדי לעשות זאת באופן יעיל יש לדעת לנהל ולהשתמש בשיטות ובכלים הנכונים.
ניהול עסקי הוא, בסופו של דבר, המפתח להצלחת העסק ולצמיחתו.
ניהול עסק הלכה למעשה, דורש הקמת מרכז בקרה ושליטה שמורכב מפעולות יומיומיות רבות: הכנת תוכניות עבודה וביצוע מעקב פעילויות, ניהול יומן, תכנון ומעקב תקציב, ניהול לקוחות וספקים, הנהלת חשבונות בסיסית, הכנת חומרים וקבצים כגון מצגות ומסמכים, ביצוע סקרים ואפילו פעילויות כמו ניהול סיכונים ומשברים, סיעור מוחות למציאת פתרונות ועוד.
כל אלו דורשים להכיר לעומק כלים כמו כלי מיקרוסופט אופיס, גוגל וכן מושגים ותהליכים רבים.
סדרת הקורסים לתפעול וניהול עסק מיועדים לבעלי עסקים, למי שמשמשים כעוזרים עסקיים לאותם בעלי ומנהלי עסקים, אנשי אדמינסטרציה וגם לאנשי PMO ומביאים כלים שמטרתם לאפשר ניהול תקין, שוטף ויעיל של העסק.
מי שמעוניין לשמש בתפקיד עוזר עסקי ילבעלי עסקים ולמנהלים בכירים ימצא כאן שפע ידע לרכישת מקצוע.
למי מיועדים הקורסים?
כל הקורסים מיועדים לבעלי/בעלות עסקים ואף למובילי צוותים ומנהלים בארגונים
- מנהלים ועובדים בארגונים
- מנהלי פרויקטים
- עובדי אדמינסטרציה
- עוזרים עסקיים ואישיים
- בעלי עסקים