קורסים בעולם ניהול פרויקטים

ניהול פרויקטים והובלה להצלחה

מיכל ליטבק - קורסים דיגיטליים לניהול פרויקטים

ניהול פרויקטים הוא תהליך מרתק וחשוב המשמש כמפתח להשגת המטרה. למעשה, כמעט כל משימה היא, למעשה, “פרויקט”. זה נכון בין אם מדובר בפיתוח תוכנה, הוספת שירות חדש ואפילו הכנת לוגו או בניית אתר – כל אלו הם פרויקטים.

בארגונים גדולים וגם בעסקים קטנים רבים אופי העבודה כיום הוא “פרויקטלי”. 

פרויקט הוא אוסף פעילויות שמטרתן להפיק תוצר על מנת לממש מטרה מסוימת. פרויקטים הם דרך מובנית להשיג מטרות, בין אם הן עסקיות (למשל, פיתוח תוכנה) ובין אם הן אישיות (למשל, בניית בית). כל פרויקט מתחיל מרעיון או מטרה ומסתיים בתוצר שממש את אותו הרעיון או אותה המטרה. 

את הפרויקט יש לנהל, וכמובן לסיים,  באיכות אופטימלית, ולשביעות רצון הלקוח. את אלו צריך לתכנן ולבצע באמצעות משאבים נתונים ובמסגרת אילוצים של זמן, תקציב ותכולה. 

לעיתים מובילים את הפרויקטים מנהלי פרויקטים בעלי ניסיון. אבל לא רק! פעמים רבות עובדים ותיקים ומנוסים בארגונים מקבלים מינוי לנהל פרויקט בהתבסס על ניסיון בתחום או כחלק מתהליך קידום, וזאת מבלי שהייתה להם הכשרה מוקדמת בהובלת פרויקטים.

ניהול פרויקטים הוא מקצוע נחשק ומתגמל שבו אף יום אינו דומה לשני. הוא מורכב מפעילויות, כלים ומתודולוגיות ואת זה יש ללמוד. כדאי לדעת שהמקצוע אינו נלמד כתואר אקדמי מוגדר בפני עצמו, אלא כהכשרה מקצועית במסגרת תואר אקדמאי או קורסים חיצוניים ולא מעט ניסיון נרכש. 

על הקורסים הדיגיטליים לניהול פרויקטים

הקורסים הדיגיטליים הפרקטיים מבית מיכל ליטבק, מבוססים על הכשרה מקצועית וניסיון מעשי של שנים רבות בהובלת פרויקטים בתחומי ההיי-טק והתעשייה. בעזרת הקורסים תלמדו לבנות ולהוביל פרויקט לאורך כל מחזור החיים, מתחילתו ועד לסיום המוצלח. הידע וההכשרה מתחילים משלב הייזום והרעיון, דרך שלבי התכנון, הביצוע והבקרה ועד שלב הסגירה והמסירה. 

במכללה הדיגיטלית תמצאו קורסים מקיפים,  הבנויים ברמת צעד – צעד, מנגישים שפע של שיטות, מתודולוגיות וכלים מעשיים. בין הקורסים תמצאו גם קורסים ייעודיים וממוקדים בפעילויות שישדרגו את יכולת הניהול שלכם. בין מגוון הקורסים: ניהול סיכונים, ביצוע סיעור מוחות שהוא כלי שימושי לאורך השלבים השונים לחשיבה ופתרון בעיות ועוד. הקורסים מעניקים הבנה מעמיקה על פרויקטים מסוג מפל-מים ופרויקטים בתפישת האג’ייל.

למי מיועדים הקורסים?

כל הקורסים מתאימים למעוניינים להתמקצע בתחום הובלת הפרויקטים:

הקורסים מתוכננים ובנויים כך שילוו אתכם בכל צעד במקביל להתקדמות הפרויקט שלכם. 

מחיר מבצע: 1220 ש"ח
חבילת הקורסים לניהול פרויקטים - מיכל ליטבק

ניהול פרויקטים – חבילה מלאה ומקיפה של כל הקורסים להכשרת מנהלי פרויקטים

חבילה מלאה הכוללת את כל הקורסים לניהול פרויקטים, כולל ההטבות הבאות:
* כל הקורסים פתוחים לצפייה למשך שנתיים מיום הרכישה ב- 20% הנחה!
* כל קורס חדש בעולם ניהול הפרויקטים שיכנס לחבילה - יצורף מיידית ויפתח לצפיה וללא תשלום נוסף (עד תום מועד החבילה)

₪469
מיכל ליטבק - קורס ניהול פרויקטים

ניהול פרויקטים על פי שלבי מחזור החיים – קורס דיגיטלי

קורס ניהול פרויקטים מבית מיכל ליטבק, מנחה באופן מפורט וברמת צעד - אחר - צעד כיצד לנהל פרויקט לאורך כל מחזור החיים שלו. קורס עשיר בכלים, שיטות וטמפלטים להורדה ושימוש אישי.

₪99
מיכל ליטבק - קורס דיגיטלי לניהול פרויקטים - יסודות

ניהול פרויקטים על פי שלבי מחזור החיים (יסודות) – קורס דיגיטלי

קורס ניהול פרויקטים - יסודות בהנחיית מיכל ליטבק, עורך היכרות עם עולם ניהול הפרויקטים, השלבים מהם הוא מורכב ושפע הפעולות הכלולות בו.

₪125
מיכל ליטבק - קורס AGILE

ניהול פרויקטים על פי תפיסת Agile (יסודות) – קורס דיגיטלי

בקורס Agile נקבל יסודות באמצעותם נכיר את הערכים והעקרונות עליהם מבוססת התפיסה, נלמד על ההבדלים בין פרויקט Agile לפרויקט במודל מפל מים ועוד.

₪119
מיכל ליטבק - קורס שלב ייזום הפרויקט וישיבת התנעה

שלב הייזום וישיבת התנעת הפרויקט – Project Kickoff Meeting (KOM)

הקורס המתמקד בשלב הייזום וישיבת התנעת הפרויקט – Project Kickoff Meeting (KOM) מביא למנהלי פרויקטים את כל הידע הנדרש בשלב הראשון בניהול פרויקטים - שלב הייזום ואת כל התכולה נדרשת לביצוע מוצלח של ישיבת ההתנעה של הפרויקט ויציאתו לדרך מוצלחת!

59 ₪
מיכל ליטבק - קורס ניהול סיכונים

ניהול סיכונים ותיעדוף – קורס דיגיטלי

בקורס ניהול סיכונים ותיעדוף נלמד לבצע את תהליך ניהול הסיכונים מתחילתו ועד סופו החל משלב הנחות היסוד ואתור הסיכונים, דרך הגדרת מדדים ותוכניות מניעה ועד הבקרה השוטפת. בקורס תקבלו אוסף של שיטות וכלים לניהול סיכונים למטרת מזעור נזקים לפרויקט, לתוכנית, לעסק או חלילה לגוף או לנפש.

240 ש"ח
מיכל ליטבק - קורס ניהול שינויים

ניהול שינויים בפרויקט – קורס דיגיטלי **בקרוב**

בקורס לניהול שינויים בפרויקט מבית מיכל ליטבק זה תלמדו על השיטות והשלבים לנהל שינויים שעלולים לצוץ לתכולת הפרויקט באופן מקצועי.

₪125
מיכל ליטבק - קורס סיעור מוחות

סיעור מוחות יעיל לקבלת פתרונות איכותיים – קורס דיגיטלי

כדי להפיק את המירב מתהליך סיעור מוחות, יש לנהל אותו נכון מתחילתו ועד סופו . בקורס לביצוע תהליך סיעור מוחות יעיל נכיר את כל 4 שלבי התהליך החל ממיקוד בבעיה, דרך תכנון המפגש וביצועו, טכניקות לעידוד רעיונות, שיטות לסינון ומיון, בחירת הפתרון הנבחר ויישומו הלכה למעשה.

80 ₪
מיכל ליטבק - קורס SWOT

שימוש יעיל במודל SWOT – קורס דיגיטלי

מודל SWOT הוא מודל המשמש כבסיס לתכנון אסטרטגי של מטרות ולבניית תוכנית פעולה. בקורס נכיר לעומק את כל אחד מחלקי המודל (חוזקות, חולשות, הזדמנויות, איומים), נגדיר מטרות ונאתר מרכיבים. בהמשך נסנן מרכיבים, נגדיר סדרי עדיפות, ננהל סיכונים ונבנה תוכנית פעולה.

59 ש"ח
מיכל ליטבק - קורס RACI

הגדרת תפקידים ואחריות בפרויקט (מודל RACI / RASCI) – קורס דיגיטלי

בקורס הדיגיטלי להגדרת תפקידים ואחריות בפרויקט (מודל RACI / RASCI) נכיר לעומק את מודל והמרכיבים שלו, מהן הגדרות התפקידים והאחריות, נתמקד בכללים חשובים כדי לדייק בשיבוץ המידע, אופן השימוש במטריצה ונבצע בקרה על התוכן שמלאנו בטבלה.

₪490
מיכל ליטבק - קורס 7 השלבים לבניית מצגת מנצחת

7 השלבים לבניית מצגת מנצחת

קורס 7 השלבים לבניית מצגת מנצחת מיועד לכל אחד ומלמד את תורת הכנת המצגות מהיסוד ועד המוצר המוגמר! לא נדרש ידע מקדים כגרפיקאי. כל הכלים והידע הנדרש לכך נלמדים בקורס הזה.

עוד על מגוון ההדרכות, שירותי הייעוץ והשירותים לפיתוח ממוצרי תוכן:

מצגות, הרצאות ועוד מוצרי ידע הם כלים חשובים למנהלי ומנהלות פרויקטים ולבעלי עסקים. לקורסים דיגיטליים לפיתוח מוצרי ידע ותוכן:

מעוניינים במידע נוסף?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר למידע נוסף

אתר קורסים מתקדם מבית
 
סקולילנד

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

התחברות לאתר